2008年10月31日星期五

宝贝...你虐待我...

1. When is my birthday?
二月七日.孤单水瓶女嘛~

2. What is your most favourite thing to do?
上网咯~

3. What kind of news do you read?
副刊必看,政治新闻用来追,社会新闻有兴趣,娱乐版也看...

4. Have you been committed in any crime?
没有...

5.is life meaning??or meaningless??
我那么的幸福,生活对我怎会没有意义?

6. Do you believe you can survive without money?
钱不是万能的,但是没有钱确实万万不能的.

7. Are you afraid of pain?
除非我好像heroes里面的的claire一样没有痛的知觉,
如果不是有可能不怕痛吗?

8. What do you feel like doing right now?
好好享受学习的时光~

9. If there’s someone that you love, would you confess to him/her?
en...这很难说...我是女孩咧...东方女孩要很矜持的...

10. List out 3 good points of the person who tagged you.
-和所有水瓶座的女孩一样,对友情忠心耿耿.
-很可爱~
-外表很傻很天真,内心老谋深算...一点也不好欺负...

11.What is your 5 most passionate thing at this moment?
-环游世界
-读完所有我想读的小说
-搞好我的地盘和三年二班
-练好琴,明年也要拿distinction
-听完所有想听的歌看完所有想看的戏

12. If you can be on TV, which show would you want to be in?
鲁豫有约...

13. If you had to eat one thing for the rest of your life, what would it be?
filet o' fish~

14. If you had a choice to be rich or happy, which one would you pick?
快乐比较重要,钱还是要有,可是不用大富大贵,够吃够用就行了~

15. If you have a chance, which part of your character you would like to change?
我就是我,无论好坏都是我,不需要改变.

16. Will you ever kill yourself for studies?
我自杀?我不是酱胆小的人,只有胆小的人才会逃避责任跑去自杀.

17. What is the one thing you love about yourself?
自爱咯~这就是我最爱我自己的地方~

18. One thing you bought which is still worth it?
电脑吧...很有用...

19. If the person you love did not love you, would you still waiting for him/her?
不会真的等,可是心里还是会有一份期待...

0 个脚印: