2008年10月15日星期三

是他决定让我自虐XD

不知不觉中,
kento已经成为了我在自虐这方面的师傅.
"师傅~请受徒弟一拜~"
今天发现到他又再自虐了.
而且自虐过程中有很多道题都提到了我这个徒弟.
没办法~
我不自虐一下都觉得对不起师傅的一番苦心~
这...就当着是你tag我吧~师傅~

1. The person who last tag you is:
师傅kento
2. Your relationship with him/her is:
网友
3. Your five impression of him/her :
天才,赚钱专家,藤老大的忠实书迷,彩虹永远的骑士,内心比外表老
4. The most memorable thing he/she had done for you:
教会我自虐咯~
5. The most memorable thing he/she had said to you:
他竟然说我是天才...我顶多是个懒虫罢了...
6. If he/she become your lover, you will:
难道我会杀了他咩~如果真的是lover当然是love啦~
7. If he/she become your lover, thing he/she has to improve on will be:
我不是那种喜欢改造别人的人...做的到我的lover就什么都不用improve了.
8. If he/she become your enemy, you will:
enemy当然是讨厌对方的啦~
9. If he/she become your enemy, the reason will be:
我们都不会这种事情发生的.我们的frenship要4ever一点~
10. The most desired thing you want to do for him/her now is:
拜他为师咯~
11. Your overall impression of him/her is:
不知道为什么他最喜欢的演员饰演的角色竟然是个爱好女色的人...(红爸爸)
12. How you think people around you will feel about you?:
我不是snape.我不会读心术.我不知道别人怎样看我.
13. The characters you love of yourself are:
我如果对一件事很有决心,就一定可以持之以恒,直到达到目的.
14. On the contrary, the characters you hate yourself are:
我是个懒惰虫
15. The most ideal person you want to be is:
我不需要做别人.只要做自己.即使我只不过是个普通的人,也是个独一无二的我~
16. For people that care and like you, say something to them:
谢谢~我爱你们~
17. Pass this quiz to 10 persons that you wished to know how they feel about you :

  1. 宝贝
  2. 育伶
  3. 苡宁
  4. 师傅kento
  5. angelol
  6. 小布点
  7. 丫雁麻麻
  8. 大猪
  9. 猴子静
  10. 川嵩

18. Who is no.6 having relationship with? 
哈哈~小布点好像没有对我这个小妹妹提到过什么男性友人哦~伟杰你姐姐有男朋友吗?说来听听~
19. Is no.9 a male or female:
也是摩羯座女孩~
20. What is no.2 studying about?
跟我一样咯
21. When was the last time you had a chat with no.3?
昨天咯~还陪她去了很多次toilet...
22. What kind of music band does no.8 like?
不清楚哟~
23.Does no.1 have any siblings?
有一个帅呆了的哥哥,和一个貌美如花的姐姐
24. Will you woo no.3? why?
不会,虽然她很lenglui...可是both of us not lessbian~
25. How about no.7?
我麻麻最近应该过得蛮好的...
26. Is no.4 single?
实际上是的.但是他的心已经装满了彩虹的一切.所以没有空位了~
27. What is the surname of no.5?

28. What’s the hobby of no.4?
自虐
29. Does no.5 and 9 get along well?
这要问伟杰自己咯~
30. Where is no.2 studying at?
我们的乐民
31. Talk something casually about no.1:
宝贝...我们一起为三年二班努力吧~
32. Have you tried developing feelings for no.8?
haven...不过不敢说tak ada kemungkinan
33. Where does no.9 live at?
猴子通常都是住在树上的.
34. What colour does no.4 like?
师傅...抱歉徒弟我不知道这题的答案
35. Are no.5 and 1 best friend?
算是吧~伟杰很会欣赏美女的~
40. Does no.1 have any pets?
没有...只有一大堆的娃娃...水瓶座女孩都爱娃娃
41. Is no.7 the sexiest person in the world?
我麻麻当然性感啦~
42. What is no. 10 doing now?
等待魔杰座的到来~

0 个脚印: